Üdvözöljük a Tesco Rádió világában. Cégünk Magyarországon olyan instore rádiós koncepciót valósít meg, amely a reklámokat, információkat egy speciális rádiós közegben juttatja el a közönséghez, jelen esetben személyre szabva a Tesco márkára.
A rádió 2010 októberétől indult el jelenlegi, megújult formájában. 2011 májustól nyolc áruházban elérhető kültéri, ledfalas hirdetési felülettel is bővült a portfóliónk.
Mert megszólítja a vásárlót, személyeskedik, néhol vicces, informatív, mindezt persze kedvesen, kulturáltan teszi. Vannak hangjai, műsorvezetői, szlogenjei, amelyek tipikusak és könnyen azonosíthatóak a Tescoval.
Sok zenét sugároz, mindenből a legjobbat próbálja adni, óránként pedig reklámokat szór az éterbe, ahogyan azt egy "rendes" rádiócsatorna is megteszi.
És még valami. Ez talán a legfontosabb: nem tolakodó, hanem hallgatható....
Tekintve, hogy egy vásárló a felmérések szerint kb egy órát tölt el egy áruházban, minden órában ugyanazzal a tartalmi szerkezettel próbáljuk elérni a látogatókat.
Negyedkor és háromnegyedkor reklámblokk hallható, félkor pedig a Tesco Kisokos, ami egy ismeretterjesztő, kiegészítő rovat.
Vannak olyan termékek és szolgáltatások, amelyek lényegét nehéz egy klasszikus reklámblokk keretein belül elmondani. Nos nekik találtuk ki a Tesco Kisokost. Rovatunk minden órában jelentkezik és olyan többlet információkat tartalmaz, amelyek kiegészítik a reklám hatékonyságát.
Engedjenek meg egy példát. Egy ásványvizes cég új termékét vezeti be a piacra, amely lúgos kémhatású összetevői miatt különösen jótékony hatással van az emberi szervezetre. A reklámblokkban elhangzanak a termék általános paraméterei, a kisokosban pedig az, hogy miért egészséges a lúgos kémhatású víz.
A blokk végén pedig a lényeg, hogy a kisokost az adott ásványvizes cég támogatta. Ugye így hatékonyabb....
Mi elkészítjük az Ön reklámspotját, odafigyelünk, hogy kreatív és célratőrő legyen, segítünk kiválasztani a megfelelő reklámcsomagot, és tanáccsal szolgálhatunk a vásárlók optimális elérésének tekintetében úgy időben, mint tartalomban. Önnek így csak egyetlen dolga marad: felvenni a kapcsolatot értékesítőinkkel, és mi személyesen bemutatjuk a Tesco Rádiót.
Normál esetben háromféle csomagajánlatunk közül választhat, ezek megjelenésszámban és árban eltérnek egymástól. Kérésére személyre szabjuk ajánlatunkat, hogy minden ízében úgy szóljon az üzenete, hogy Ön valóban elérje a célközönségét!
Jó rádiózást. Együtt.
A bevásárlásnál fontos tudni mit fogunk főzni és ötleteinket milyen alapanyagból valósítjuk meg. Erről szól a Tesco Séf rovat, melyben remekbe szabott recepteket hallhatunk szakértőinktől. Mi jó az omega 3 sav a szervezetünknek, mennyi ideig kell sütni a céklát, melyik a legegészségesebb hal? Ha a Tesco-ban jár, megtudhatja.
Jó étvágyat!